حضرت فاطمه زهرا (س) میفرماید :
۞ از دنياى شما محبّت سه چيز در دل من نهاده شد: تلاوت قرآن، نگاه به چهره پيامبر خدا و انفاق در راه خدا. ۞ نهج الحياة ، ح ۱۶۴
Tuesday, 19 February , 2019
امروز : سه شنبه, ۳۰ بهمن , ۱۳۹۷ - 14 جماد ثاني 1440
شناسه خبر : 17308
  پرینتخانه » اخبار شهر قدس, پربازدیدترین‌ها تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱ | 184 بازدید | ارسال توسط :

دبستان ملاصدرا در «طرح تعالی مدیر مدرسه» به مرحله کشوری راه یافت

بهرامی گفت: ۳۰ مدرسه در حال اجرای این طرح در شهرستان قدس هستند که از بین این مدارس دبستان ملاصدرا در سه سال متوالی کسب رتبه ممتاز استانی را کسب کرده و به مرحله کشوری راه یافته است. 

دبستان ملاصدرا در «طرح تعالی مدیر مدرسه» به مرحله کشوری راه یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر، بهرامی مدیریت دبستان ابتدایی ملاصدرا در خصوص طرح تعالی مدیریت اظهار داشت: مدارس چهار سال است که از سوی وزارتخانه بخشنامه شده است به استانها و در حال اجرا می باشد.

وی افزود: در مهر ماه گذشته بازرسین و ارزیابان کشوری از استان خوزستان در این مدرسه حاضر شدند و در بازدید میدانی که صورت گرفت، مصاحبه های که با اولیا دانش آموزان، هئیت امنا و دانش آموزان انجام شد که نتایج خوب آن حاکی از مشارکت و همبستگی و هم جانبه اولیا، دانش آموزان و کارکنان بوده است.

بهرامی گفت: در شهرستان قدس ۳۰ مدرسه در حال اجرای این طرح هستند که از بین این مدارس دبستان ملاصدرا در سه سال متوالی کسب رتبه ممتاز استانی را از آن خود کرده و امسال به مرحله کشوری راه یابی پیدا کردیم.

مدیر دبستان ابتدایی ملاصدرا بیان کرد: در استان تهران ۲۸ مدرسه در مجموعه در طرح تعالی مدیر مدرسه منتخب شدند که از این مجموع ۸ مدرسه مقام برتری رو کسب کرده اند و دبستان ملاصدرا هم شامل برترین ها بوده است.

بهرامی تصریح کرد: این طرح شامل هم افزایی جمعی یعنی از پتانسیل های درونی و بیرونی استفاده کنیمف پتانسیل درونی که همین دانش آموزان، اولیا و کارکنان مدرسه هستند و امروز طرح تعالی نشان می دهد که مشارکت در مدیریت با استفاده از نظرات و انتقادهای سازنده باعث کیفیت و بازدهی بیش از پیش شده است، و استفاده و به کارگیری و همفکری سازمان و ادارات بیرونی در راستای اهداف مدرسه که همان کیفیت و بازدهی آموزش می باشد.

وی با اشاره گزارش عملکرد این طرح عنوان کرد: در این مدرسه ۱۶۰ شاخص اجرا شده است که این شاخص ها به ۳ قسمت تقسیم می شوند و شامل آموزش، پرورش و عمرانی هستند، که در سال تحصیلی ۹۵-۹۶ گذشته این مدرسه رتبه استانی و کشوری را کسب کرده است.

این مقام مسئول درخصوص نقش مشارکت در کیفیت آموزش خاطر نشان کرد: یکی از فرصت‌هایی که در اختیار مدارس قرار دارد، امکان بهره‌گیری از توان بالقوه فکری، علمی، مهارتی و تخصصی والدین دانش‌آموزان، در جهت بهبود و ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها و فعالیت‌های مدارس است.

 

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  •